5
Já jsem se dnes řádně nachystala dle doporučení tady v popisu, a termín se mi napoprvé podařilo ulovit :-), tak se k vám moc těším!
Máme velkou radost, gratulujeme a těšíme se na vás! :)
1
Dobry den, tento system objednavani, ktery popisuji damy touzici se stat vasimi zakaznicemi, je opravdu nestastny. Neni vam lito, ze odrazujete spoustu dam jen diky tomuto systemu? Jake jsou duvody, proc neobjednate zakaznice klidne na rok dopredu, ale at kazda muze ziskat svuj termin? Dekuji za reakci, urcite to zajima vsechny.
Dobrý den, Lucie. Momentálně je v pořadníku na newsletery 10.000 čekatelek. To je opravdu enormní číslo. Pokud bych teď měla všechny objednat, tak máme diář na několik let dopředu plný. Přitom kapacita studia je proměnlivá a my přijímáme nové klientky jedině v případě, že nám vzniknou volná místa, která neobsadily stálé zákaznice. Proto každý měsíc nabíráme jiný počet nových klientek a některý měsíc dokonce žádné termíny nenabízíme. Příjem nových klientek je také závislí na množství kadeřnic, které v našem studiu pracují. V průběhu roku může jedna či dvě kadeřnice ze studia odejít a to by byl velký problém, pokud bychom měli nové klientky objednané i rok dopředu. Asi by se vám nelíbilo, kdybychom vám po roce čekání zrušili termín kvůli nedostatku personálu. Chápu, že to může být pro zájemkyně nepříjemné a frustrující, ale když se na to pokusíte podívat z naší strany, tak pochopíte, že to je asi nejlepší možnost.
5
Jsem na tom stejně. Zainteresovala jsem do nákupu všechny kolegy ze zaměstnáni a nic. Začátek přitom vypadal tak nadějně! Ale asi pouhých 20 sekund. O to smutnější je zklamání.
1
Je to více než roční frustrace a zklamání. Nechápu, jak je možné, že se někdo objedná, koho systém pustí a koho ne. Je to dost ponižující systém a už mi to bere chuť to zkoušet dál. Přeju všem, které se dostaly, mě se to opět nepovedlo :-/
1
V 10:00 jsem si vybrala termin na 24.04.2024 a nez jsem objednavku dokoncila, tak v 10:01 zase vsechny terminy nedostupne. Dostanu se ke kliknuti "zavazne objednat" (v 10:01) a termin uz je nedostupny. To same jako predchozi mesic..
Tenhle system nakupu je opravdu velmi spatny.
5
Dobrý den, mám po několikáté stejnou zkušenost jako Blanka Sitařová.
Je to škoda, člověk je natěšený, že se mu povedlo ulovit termín a při platbě během pár vteřin je termín nedostupný.Asi by to potřebovalo vyladit a nebo změnit způsob objednání.
Už to asi taky zkoušet nebudu, je to ztracený čas.
1
Také přidám dnešní zkušenost, číhala jsem na nové termíny dobrých 15 minut předem, přihlášená do e-shopu s předvyplněnými údaji, aktualizace stránky co 1-2 sekundy. Hned jak se v 10:00 objevily dostupné termíny, hodila jsem jeden do košíku a než jsem se proklikla k platbě, byl už zase nedostupný. Upřímně pochybuji, že je technicky možné, aby někdo během 2 sekund platbu stihnul dokončit. Je mi líto, ale tuhle podivnou loterii už hrát nebudu.
1
Dobrý den, mám stejný problém, jaký již někdo popisoval níže - číhala jsem na termíny před 10:00 i po 10:00, neustále obnovovala stránku, ale ani na počítači ani na mobilním telefonu se žádný termín neobjevil jako dostupný... neustále je zobrazeno jen "momentálně nedostupný termín"... budu ráda za tip, jak to udělat, aby se termín zobrazil jako dostupný a já se mohla (příště) pokusit proklikat k platbě.
Dobrý den. Budeme to řešit s poskytovatelem e-shopu, ale myslím, že je to o přetížení sítě. V daný moment několik tisíc lidí najednou.
5
Dnes 23.2.2024 v 11:40 mám stále termíny momentálně nedostupné. Několikrát jsem se přihlásila, dala znovu do košíku a nic. Tak nevím, kde se stala chyba, když někomu systém funguje a někomu ne. Ani na PC ani na mobilu. Snad někdy příště☹️
1
To je tak rychlé, že nestihnu vidět ani dostupné termíny 🫣😂 nešťastný systém 🧐
5
Dobrý večer, doteď se mě jeví termíny jako nedostupné. Nikdy předtím to tak nebylo. Vždy se me objevilo skladem a potom vyprodáno myslela jsem a čekala jsem na email jako tomu bylo už jednou ze byl nejaky výpadek a bude se naskladňovst jindy.Včera jsem od půl desáté seděla na tabletu a telefonu čekala jsem a nic. Zkouším to už skoro rok. Tak snad to někdy vyjde.
5
Dobrý den, od 9.40 hod aktualizují stránku a sleduji možnost termínu na 2/2024 současně na třech zařízeních, ale nevím co dělám špatně. Vidím pouze termíny a stále jako nedostupné, pokud jsou dostupné změní se na stránce u možnosti objednávek status na dostupné? Můžu prosím zavolat někomu konkrétně klidně i nějaké úspěšné ,,lovkyni" termínu?Vím že je o tuto službu enormní zájem tak jen ať vím že se snažím správně. Mob.775088553
5
Dobrý den, dnes velké zklamání .. termíny měly být naskladněny v 10h (+- nějaká minutka). Tak jsem si v 9h sedla k počítači a objednávala si v klidu šampóny a když jsem se náhodou kolem 9:30h podívala na objednávku poukazů - všechny únorové termíny již vyprodané.
Kdybych to věděla, sledovala bych asi už od 9h obrazovku. Bohužel už zkouším asi počtvrté a bohužel se mi to ještě nepodařilo ulovit.
Naskladnit termíny skoro o hodinu dříve než bylo avizované mi přijde tak trochu nefér.
Děkuji a i přesto budu zkoušet lovit dál.
Dobrý den. Termíny byly neskladněny přesně v 10h. V informačním emailu píšeme, že vše děláme ručně. To znamená, že ručně i vypisujeme a nastavujeme všechny varianty termínů. Musíme si je tedy nejprve nachystat, všechny vypsat s tím, že je necháváme na 0 jako vyprodané. Pět minut před domluveným prodejem si všechny termíny neskladníme po 1ks a přesně na minutu v domluvenou dobu změnu v naskladnění uložíme. Takže ano, termíny máme připravené i den předem a jeví se jako vyprodané, ale my je naskladníme přesně v domluvenou dobu. Nemáme důvod tyto pravidla obcházet. Věřte, že všichni mají z naší strany stejné možnosti. Je pro nás důležité, aby byl systém prodeje z naší strany spravedlivý. Děkujeme za váš zájem a trpělivost. Zájemkyň je opravdu hodně a není snadné si termín ulovit.
5
Tak dnes je 23.12. a pořád čtu termíny se jeví jako nedostupné a to to sleduji a zkouším vkládat do košíku od 21.12. 18 hod. kdy měly být termíny uvolněny. Není šance.🤔
Dobrý den. Vše jsem sdílela i na sociálních sítích. Termíny byly neskladněny přesně v 21.12. v 18:00 a za 1,5 minuty byly prodané. Zájem je opravdu enormní a teď před Vánoci se není čemu divit. Hodně lidí nakupovalo poukazy jako dárek pod stromeček.
5
Termín se mi podařilo ulovit asi na pátý pokus - tzn. jde to. Studio je moc hezké, kadeřnice milé a příjemné, jednání vstřícné. Poradí, doporučí, vše s ohledem na typ vlasů a vašeho životního stylu.
3
Měla jsem velké očekávání a těšila se na vstupní návštěvu do studia. S výsledkem jsem spokojená tak na půl. Přístup slečny kadeřnice byl báječný, používaná kosmetika také, výsledná barva rovněž. Nicméně se střihem se trápím ještě teď, konkrétně s ofinou. Mám ji tedy už od malička v různých obměnách. Tu, se kterou jsem přišla do studia, mi slečna kadeřnice zahustila a sestříhala. Hustota mi krapet zhoršila údržbu, i přes foukání dle doporučení se mi všemožně překlápí a nedrží úplně tvar. Ale to vem čert. Kamenem úrazu je střih ofiny. Ten mi vůbec nesedne ke tvaru obličeje. Mám výraznou úzkou špičatou bradu a ofina "ala Ivánek" mi nehezky obličej orámovala. Takže momentálně nově ostříhanou vrstvu ofiny stejně češu dozadu a maskuji ji v délce ostatních vlasů. Víceméně pořád nosím culík, abych ji schovala.
5
Dobrý den, dnes jsem čekala u počítače na volné termíny. V 17.00 hod. naskočily. Ihned jsem klikla na první, který mě napadl a vložila do košíku. Bohužel se mi v košíku neukázal?!?!?!?!? Vrátila jsem se proto zpět k termínům, které již byly vyprodány......Pochybuji, že všichni v pár sekundách stihli dokončit své objednávky, proto si o tom asi budu myslet své.
Dobrý den. Bohužel takto to s nákupem vstupní návštěvy je. My nejsme schopni kohokoli upřednostnit, pokud to naznačujete. Kdybychom to chtěli udělat, tak mu dáme normálně termín a nedáváme to na Eshop. Mrzí mě, že vám to nevyšlo, ale zájem je tak obrovský, že nám těch pár míst doslova okamžitě zmizí.
3
Ten objednávkový klikací systém je opravdu za trest. Tentokrát jsem to poprvé málem stihla, v košíku mě ale zdržela položka doprava, kterou jsem zmateně zkoušela odstranit - ale tato možnost nefungovala. Ok, 150 navíc bych přežila, ale i těch několik vteřin zaváhání stačilo, abych už nestihla zaplatit. Teď někdy to bude půl roku, snad se stihnu jako věrná fanynka objednat než si budu vlasy přisedávat. Každopádně tento systém objednání bych nejraději hodnotila do mínusu.
5
Smůla 10 min po 15 hodině a všechny R termíny na květen pryč 😥
5
Dobrý den, připojuji se, opravdu je to jenom o rychlosti a štěstí. Po předchozím neúspěšném pokusu se to i mně v sobotu podařilo a moc se těším na vstupní návštěvu.
Dobrý den. Díky za zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že se vám podařilo ulovit termín a už nyní se na vás moc těšíme.